FAQ – Veelgestelde vragen.

FAQ – Veelgestelde vragen

Heeft u vragen over onze producten, onze service of uw bestelling? Hier vind u de meest gestelde vragen en de antwoorden daarop.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
✉ info@worteldoek.nl ☎ 0228 – 74 81 23


Over het algemeen heeft u uw bestelling binnen 2 werkdagen in huis, tenzij anders vermeld. Wij nemen contact met u op indien u bestelling later geleverd moet worden.

U kunt natuurlijk ook de producten komen afhalen! Klik hier voor de openingstijden en het adres. Bel van te voren even om zeker te weten dat de producten op voorraad zijn. Bij het afrekenen kan u ook selecteren om uw bestelling af te halen, daarvoor moet u wel eerst uw factuuradres invullen.

Wij leveren standaard in Nederland en België. Wilt u de bestelling in een ander land laten leveren, neem dan contact met ons op! We kijken graag voor u naar de (goedkoopste) mogelijkheden!
✉ info@worteldoek.nl ☎ 0228 – 74 81 23

Als u uw bestelling in de winkelmand doet, door gaat naar afrekenen en daar uw verzendadres invult, dan komen onderaan de verzendkosten te staan, daarna kunt u eventueel gewoon verder gaan met winkelen.

We raden aan om grondpennen om de meter rondom te bevestigen. De lengte die u nodig hebt is afhankelijk van het soort grond onder het doek. Bij stevige klei grond kunt u volstaan met een korte lengte, bij een zachtere grondsoort heeft u een langere grondpen nodig.

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:

  • Mailen: info@worteldoek.nl
  • Bellen: 0228 – 748 123
  • Langskomen: Industrieweg 5, 1619 BZ, Andijk
  • Tawk.to: Zie het balkje links of rechts onderin

U kunt naast het factuuradres een ander afleveradres invullen, selecteer daarvoor het vakje ‘verzenden naar een ander adres’.

Ja, u kunt een opmerking plaatsen bij het afrekenen in het vakje ‘bestelnotities’.